Michelin TRX

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. 1975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství na voze Audi Quattro, 205 Turbo 16 a R5 Turbo.

Michelin TRX

There are 8 products.

Showing 1-8 of 8 item(s)

Active filters

190/55 VR 340 Michelin TRX...

Vhodné pro Alpine A 310 V6 (AV), Renault R 5 Turbo (AV), Alfa Romeo Sud Ti

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. l975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Sv. rally mistrovství.

Výsledek rozsáhlého výzkumu…

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tra. konstrukce.

Více informací

Price 8,200 Kč

220/55 VR 365 Michelin TRX...

Vhodné pro Alpine A 310 V6 (AR), Renault R 5 Turbo (AR)

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. l975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Výsledek rozsáhlého výzkumu…

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční konstrukce.

Více informací

Price 10,062 Kč

210/55 VR 390 Michelin TRX...

Vhodné pro Citroën CX 25 GTI Turbo

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. l975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Výsledek rozsáhlého výzkumu…

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční konstrukce.

Více informací

Price 9,082 Kč

190/65 HR 390 Michelin...

Vhodné pro Citroën CX, Ford Granada, Mercedes 200, Mercedes 220, Mercedes 240, Peugeot 504 Coupé, Renault R30TX

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. l975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční konstrukce.

Price 7,971 Kč

220/55 VR 390 Michelin...

Vhodné pro BMW 525, BMW 528, BMW 728, BMW 535, BMW 635 Csi, BMW 735i, Ferrari 208, Ferrari 308, Ferrari Mondial 3,2 (AV)

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. 1975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční kon.

Price 9,605 Kč

240/55 VR 415 Michelin...

Vhodné pro Ferrari 400 Gti, Ferrari 512 B, Ferrari 412 Gti

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. 1975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční kon.

Price 12,284 Kč

200/60 VR 390 Michelin...

Vhodné pro BMW 518, BMW 520, BMW 525, BMW 528, BMW 728, Mercedes 200, Mercedes 220, Mercedes 240, Mercedes 300

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. l975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční konstrukce.

Price 8,298 Kč

240/55 VR 390 Michelin...

Vhodné pro Ferrari Mondial 8, Ferrari Mondial Cabriolet, Ferrari Mondial 3,2 (AR)

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. l975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční konstrukce.

Price 11,598 Kč