190/55 VR 340 Michelin TRX TL 81 V

8 200 Kč
Vč. DPH

Vhodné pro Alpine A 310 V6 (AV), Renault R 5 Turbo (AV), Alfa Romeo Sud Ti

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. l975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Sv. rally mistrovství.

Výsledek rozsáhlého výzkumu…

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tra. konstrukce.

Více informací

Počet
Na objednávku (do 14 dní)

Pneumatiky TRX : další revoluce

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. l975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Výsledek rozsáhlého výzkumu…

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční konstrukce.

… pro skutečnou směrovou kontrolu

Díky této inovační konstrukci nabízí pneumatika TRX lepší směrovou stabilitu a značně přispívá k aktivní bezpečnosti vozidla následkem svého výjimečného ovládání, blížícího se limitu, a to zvláště v zatáčkách. – Pozoruhodný záběr díky ideálnímu rozložení tlaku v kontaktní ploše – Výborný komfort díky větší využitelné pružné zoně – Nový vzhled soustavy pneumatiky/kola a zřetelně profilovaný vzorek běhounu.

Éra bezpečnosti automobilu

70. léta se vyznačovala větším uvědoměním si důležitosti bezpečnosti automobilu. V mnoha zemích začalo být povinností používat bezpečnostní pásy a dodržovat omezení rychlosti na hlavních komunikacích a dálnicích. U pneumatiky to vedlo ke zlepšení záběru, přesnějšímu vedení, větší stabilitě a lepší úrovni komfortu, což vše snižovalo nadměrnou únavu řidiče při dlouhých cestách. 

021275

Parametry

Rozměr
190/55 R 340
Šířka
190 mm
Profil (%)
55
Průměr ráfku
340 mm
Dezén
Michelin TRX
TT/TL
TL
Typ
Radial
Zátěžový koeficient
81 (462 kg)
Rychlostní index
V (240 km/h)

Specifické reference