220/55 VR 390 Michelin TRX-B TL 88 W

9 605 Kč
Vč. DPH

Vhodné pro BMW 525, BMW 528, BMW 728, BMW 535, BMW 635 Csi, BMW 735i, Ferrari 208, Ferrari 308, Ferrari Mondial 3,2 (AV)

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. 1975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční kon.

Počet
Na objednávku (do 14 dní)

Pneumatiky TRX : další revoluce

První „nízkoprofilová“ pneumatika

Invence pneumatiky Michelin TRX , zavedené v r. l975, umožnila rovnoměrnější rozložení pnutí v celém plášti pneumatiky, jak napovídá název TR, což je zkratka „Tension Repartie“ (rozložené pnutí). TRX vyhrála renomovaný závod Formule 1 na voze Renault s Prostem a Světové rally mistrovství.

Výsledek rozsáhlého výzkumu…

Poprvé se zde pneumatika a její ráfek perfektně doplňovaly a fungovaly jako jedna jednotka. Ráfek podstoupil základní přeměnu, důležitými charakteristikami byla plošší a nižší příruba. Tento nový design ráfku a lemu pneumatiky vedly k postupnému zakřivení pláště s vynecháním pružně tvarovaného „S“ profilu, který byl charakteristický pro tradiční konstrukce.

… pro skutečnou směrovou kontrolu

Díky této inovační konstrukci nabízí pneumatika TRX lepší směrovou stabilitu a značně přispívá k aktivní bezpečnosti vozidla následkem svého výjimečného ovládání, blížícího se limitu, a to zvláště v zatáčkách. – Pozoruhodný záběr díky ideálnímu rozložení tlaku v kontaktní ploše – Výborný komfort díky větší využitelné pružné zoně – Nový vzhled soustavy pneumatiky/kola a zřetelně profilovaný vzorek běhounu.

Éra bezpečnosti automobilu

70. léta se vyznačovala větším uvědoměním si důležitosti bezpečnosti automobilu. V mnoha zemích začalo být povinností používat bezpečnostní pásy a dodržovat omezení rychlosti na hlavních komunikacích a dálnicích. U pneumatiky to vedlo ke zlepšení záběru, přesnějšímu vedení, větší stabilitě a lepší úrovni komfortu, což vše snižovalo nadměrnou únavu řidiče při dlouhých cestách. 

418171

Parametry

Rozměr
220/55 R 390
Šířka
220 mm
Profil (%)
55
Průměr ráfku
390 mm
Dezén
Michelin TRX
TT/TL
TL
Typ
Radial
Zátěžový koeficient
88 (560 kg)
Rychlostní index
W (270 km/h)

Specifické reference